Obsah článku
Obsluha vašich účtů pomocí internetového bankovnictví patří k současné době a je pochopitelné, že se jedná o stále vyhledávanější službu, protože uspoříte nejen peníze za prováděné transakce, ale i čas. Přímé bankovnictví Komerční banka je určeno pro snadnější komunikaci s bankou a pro provádění bankovních operací s pomocí internetu.
Přímé bankovnictví Komerční banka s jednoduchou obsluhou
Přímo z domova a z pohodlí můžete obstarávat všechny příkazy a jiné finanční transakce, pokud máte dojednané přímé bankovnictví Komerční banka. Obsluhování je velice snadné a služby MojeBanka je propojena se špičkovým bezpečnostním řešením, kde nechybí ani možnost elektronického podpisu.
Jak obsluhovat účet snadno a rychle?
Přímé bankovnictví Komerční banka nepotřebuje žádné speciální znalosti, abyste se vyznali v podávání platebních příkazů, kontrolu zůstatků atd. Pro zjednodušení ovládání si například můžete nastavit často se opakující se příkazy k úhradě, lze si nastavit posílání SMS zpráv, kde vám bude sdělen aktuální zůstatek na vašem účtu. Při ovládání internetového bankovnictví zjistíte, že zasílání papírových výpisů klasickou poštou je již zbytečné, tuto službu můžete rovněž zrušit online v rámci bankovnictví od Komerční banky.
Leoš S., Cheb: Internetové bankovnictví MojeBanka od KB využívám již několik let, jsem rád, že nemusím kvůli všem běhat do banky!
Nejprve si zjistěte, zda máte vyhovující počítač. Pro vyzkoušení hardwarových a softwarových nároků pro provoz služby MojeBanka si můžete u poskytovatele najít jednoduchý testovací program, díky kterému budete znát vše potřebné pro správný provoz. Před prvním přihlášení do služby MojeBanka na tabletu musíte vygenerovat žádost o přenesení certifikátu v souboru do Tabletu. Po vyzvednutí nového certifikátu či prodloužení stávajícího snadno provedete v Certifikačním průvodci na téo adrese https://sign.mojebanka.cz/CertWizard.html?L=CZ?v=47f056e45d9b1352.